laupäev, 23. märts 2024

Jaansoni rada 458. päev

Nonii, 8,3 km kepikõnnitud ning samme tuli kokku 13 700. Liikusime kesklinnas ja Vaeste Patuste Alevis. Tervise sanatooriumi taga värske õhu jõusaalis käisime taas. Seal ma treenin umbes 1-1,5 km ja seejärel kepikõnnin edasi. No umbes 20 minutit või sinna kanti. Täna oli trenni harrastajaid veel, olen vist head reklaami teinud :) No Germo ronis ka vabatahtlikult ennast liigutama, aga enne vaatas kuidas ma teen, tuli välja küll. Ma endiselt eelistan neid treeningvahendeid, millel saab püstiasendis treenida. Ühel eakamal meesterahval oli istumiseks matt kaasas. Ega praegu on külm metalli peal istuda ka ilmselt. Muuli juures oli karm tuul, laudteel ka, aga kuna me olime juba ennast soojaks treenind, siis see üldse ei häirinud. Ühelpool muuli on alles jää, teiselpool vuliseb vesi. Minge vaadake ise, minge nautige ka kevadist mereõhku, see annab palju positiivset energiat juurde. Lisaks särab täna päike. Kesklinna silla juures näitas termomeeter 7 soojakraadi.Tagasi tulles suundusime Vaeste Patuste Alevisse, Urmas lõikas kirsipuudel vesivõrseid ning ma sain kirsiokste näol kevadet tuppa tuua. Aias oli soe ja tuulevaikne. Liikumises peitub positiivne elujõud, mine tunneta sina ka ja hinga seda endasse! 23. märts 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar