kolmapäev, 20. märts 2024

Jaansoni rada 456. päev

Kevad algas, kuigi rajale minnes sadas lund, aga lumi käis head aega ütlemas ning lahkus, sest randa jõudes säras juba kevadpäike. Kokku kepikõndisime täna 6,5 km ja 10 600 sammu. Tegelikult oli päris mõnusalt soe, kuigi termomeeter kesklinna silla juures näitas kõigest 2 soojakraadi. Kuna meil korra PK-sse asja oli, käisime vaatamas ka Supika asemel haigutavat tühjust ning edasi suundusimegi randa. Rannas on veel jääd ja vallikraavis ka, aga üldiselt juba veed vohavad ja ma juba unistan merre minemisest, kuhu alles ilmselt kahe kuu pärast saab, sest külma vette ma enam ei lähe, ma kardan tohutult külma, ka alla 30 soojakraadi on minu jaoks jahe. Sestap ei käinud ma ka möödunud talvel paljajalu lumel. Unistan suurelt elust troopikas ;) Aga mis seal ikka, blogin ära ja lähen unistusi ellu viima. Milliseid? Kõik ei ole avalikustamiseks ;) Olge terved! 20. märts 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar