neljapäev, 7. märts 2024

Jaansoni rada 449. päev

Täna jõudsime rajale alles õhtul, sest oli tegemist. Küttepuud tulid ka ära, need sai kuuri laotud ning Päästeameti poisid käisid ka uuesti ära, panid mu voodikohale seinale vingugaasianduri, enne oli mul öökapil. Viisakad ja vastutulelikud noormehed.Aitäh! Pesumasin saab laupäeval ühendatud ning tolmuimeja on ka juba kodus ja kokku pandud. Kõik sujub kenasti. Eks ta natuke raskem kuu ole, kui kodutehnika järjest üles ütleb ja kestab ju alles talvekuu, küte sai sellel aastal varem otsa. Mulle lihtsalt toodi sügisel vales mõõdus ahjupuud, sest 20-30 cm-sed on ahjule liiga lühikesed, mahub suisa ka 1 meetrine puu ahju alla. Üldiselt kütan 50 cm pikkust. Aga kui nii lühikesed on, läheb topelt. Nelja nädala pärast saab taas raha :) No tegelikult aitäh sõbrad, kui vanemaid raamatuid ostate, nende müügiraha saan endale, sest olen need erinevatelt kirjastustelt välja ostnud, aga uuemate raha läheb kirjastusse Kröömike. Ja see on kirrjastuse raha. Aga õnneks iganädalaselt ostatakse ka vanemaid raamatuid ja Germo saab ka võid leivale, mina mitte, sest ma lihtsalt ei söö leiba ega võid :) Täna sai läbitud 7,4 km ja käidud 12 200 sammu. Ma muudkui jäädvustasin päikeseloojangut, sest see on alati niiiiiiiii ilus. Täna mängisid erinevad värvid, meri ja jõgi olid kohati roosad. Nii imeilus on meil siin maailma ilusamas linnas - Pärnus! :) 7. märts 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar