reede, 12. jaanuar 2024

UULUST MITME KANDI PEALT - Eevi Vallek (koostaja)

Olen oma lugemisega jõudnud Uulu. Selles armsas Pärnu lähistel asuvas külakeses olen ma mitmeid kordi käinud. Viimati käisin alles mõne kuu eest kalli sugulase Arkadi 100. juubelil. Suviti, juuli teises pooles toimub Uulus kohalik toidu- ja kultuurifestival "Uulu Lamba Vest," millest olen ka korduvalt osa saanud. Lisaks olen ka kahel korral Uulu raamatukogus lugejatega kohtumas käinud jne ... Ühesõnaga see armas külake on mulle juba ammu tuttav. Põnev oli lugeda seda raamatut, mis annab põgusa ülevaate ajaloost, loodusest, muistenditest, haridusteest, pajatab sajanditetagusest mõisa elust ja paljustki muust. Mind isiklikult see lektüür väga paelus ning eile õhtul tegin algust ka juba 2. osa lugemisega. Need mõlemad raamatud on mulle kingitud just lugejatega kohtumas käies. Üliarmsad kingitused, aitäh! 12. jaanuar 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar