reede, 19. jaanuar 2024

LUMEHALDJAS - Ketlin Priilinn

Loetud sai Ketlin Priilinna romaan "Lumehaldjas," mis on Rebecca Lindebergi sarja 5. raamat. Nendest 4 on mul kodus olemas, asuvad eriliste raamatute riiulis, vaid "Kommionu" on puudu, mille loodan ka väga endale päriseks soetada, sest see on mu lemmiksari. Need on Ketlin Priilinna raamatutest mu kõige lemmikumad. Vähe on Eestis häid naiskirimikirjanikke, Ketlini asetan esikohale, aga see on üksnes minu arvamus. Ainult grammatikavigu oli natuke palju, need häirisid. Kuid pean tunnistama, et süžee on nii põnev, et võimatu oli enne magama jääda kui raamat lõpuni loetud sai. Uhh! Eks ma magasin suhteliselt rahutult ka ja üks tunnike jäi unuest puudu, muidu reegelina magan oma 8 tundi täis. Põnevust on romaanis niivõrd palju, et korra ärkasin üles, sest seiklesin mõrvamüsteeriumis. Ja üleüldse oli romaani põnev lugeda, sest väga vähesed kirjutavad romaane, enamus eesti kirjanikke kirutab siiski jutustusi, romaanidest on defitsiit saamas. Neil kahel žanril on ikka suur vahe. Ja osad kirjanikud, kes muudkui mainivad, et nad kirjutavad romaane, ei ole ilmselt endale selgeks teinud misasi see romaan õigupoolest on. Uurige asja. Soovitan. Mina isiklikult kirjutan üksnes romaane, kuigi üks noortejutustus on ka pooleli. Aga romaan on siiski mu lemmiksžanr. Aga nüüd kopeerin taas raamatupoe lehelt raamatut tutvustavca teksti ja tänan Ketlini, et ta niivõrd põneva krimisarja kirjutas. Aitäh! "Uurija Rebecca Lindeberg on lapsehoolduspuhkusel, kui kogu Eestit vapustab kummaline ja jõhker roim – noore pühendunud põhikooliõpetaja metsik tapmine ilma mingi nähtava põhjuseta. Lugu muutub veel kummaliseks, kui kolm last surnud õpetaja klassist end vabatahtlikult mõrvariks tunnistavad, kusjuures igaüks kinnitab, et tegutses üksinda. Taas kord ei suuda Rebecca juhtumi uurimisest eemale jääda ja asub oma kolleege abistama. Rebecca Lindebergi sarjas on varem ilmunud raamatud „Enne kui on hilja” (2015), „Kas keegi kuuleb mind?” (2017), „Kommionu” (2017) ja „Jenny Dahlgren” (2018). „Lumehaldjas“ on sarja viimane raamat." 19. jaanuar 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar