reede, 26. jaanuar 2024

VALGA VALKA - Jaan Tangsoo

Ja loetud sai kirjanik Jaan Tangsoo kirjutatud järgmine raamat. Eile tõin smartpostist veel portsu raamatuid, seega jagub lugemist. Aga "eilsed" raamatud on soetatud Eesti Raamatust, sealt saab neid peaaegu tasuta hetkel. Mina ise nii odavalt ei raatsiks küll raamatuid müüa, ikkagi suur töö tehtud ning tegu on ikka väga heade raamatutega. Vähemalt need, mille mina ostsin, on head. Apollos olid veidike kallimalt müügis. Aga minule, kui aktiivsele lugejale, kes tahab raamatut omada, sobib see müük siiski. Aitäh! Antud teos kõneleb ühe keskkooli lõpetava noormehe elust, endise õpetaja pojast, kelle isa on invaliidistunud alkohoolik, endine ment ning vene ajal Afganistanis sõdinud tegelane. Noormehe vend on Iraagis palgasõdur ja raamatu pealkirjal on mitu tähendust, kuid sellest ma ei räägi, lugege ise :) Jaan Tangsoo lood on niivõrd head ja haaravad, et ma ei saa tema raamatuid üldse käest ära pandud. Just selliseid raamatuid ma armastan, kus kogu aeg midagi toimub, lugedes ei hakka igav ning leheküljed kaovad käest. Ütleks isegi, et liiga ruttu saavad loetud, tahaks edasi lugeda, aga kõik on kenasti ka lõpetatud ning õigel ajal punkt viirutatud. Aga mul on antud autori raamatuid veel öökapil :D Aga mis seal ikka, väike tutvustus ka siia raamatukaupluse lehelt ja head lugemist! Jaan Tangsoo uus teravasüžeeline romaan “Valga Valka” on nooruki mina-vormis pihtimus oma elust kodus, kus valitseb sõna tõsises mõttes põrgu – perekonda rusub Iraagis teeniva vanema poja saatus ja invaliidist isa, kes on alkohoolik. Lohutust leiab nooruk vaid internetti põgenedes, kust leiab sõbranna, kes osutub hiljem tema poolõeks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar