esmaspäev, 8. jaanuar 2024

TREIMANI RAHVAMAJA 50 AASTAT - Tiia ja Viljar Soomre (koostajad)

Ja möödunud öö raamatuks oli mul Tiia ja Viljar Soomre koostatud raamat "Treimani rahvamaja 50 aastat," mis kingiti mulle aastate eest, kui käisin lugejatega kohtumas Metsapoole koolis, minu jaoks kõige armsamas koolimajas, sest just sealt algas minu koolitee. Antud rahvamaja on ka esimene rahvamaja, mille laval tuli mul üles astuda, värisesin nagu haavaleht, roheline kleidike seljas ja kollane (papist) lillekübar peas. Mingis näidendis tuli osaleda Treimani rahvamaja (tollel ajal kultuurimaja) laval toimus see. Esimese klassi õppisin Metsapoole koolis ning selles lektüüris on foto ka minu esimesest klassijuhatajast Reet Liblikust ning õpetajatest Linda Aringo ja Valter Soomre. Nii selgelt ja helgelt on nad kõik meeles. Nädala keskel internaadis elades käisime ka õpetaja Aringol külas, olid vahvad ajad. Südamesse on jäänud see imekena mereäärne piirkond ja ma ju olen üdini merelaps. Palju äratundmist oli ka selles raamatus. Talv on ju sobiv aeg lugemiseks ja pikad ning pimedad õhtud veeta läbi kirjanduse lemmikkohtades, mida paremat hing veel ihaldada saaks?! ;) Muide, kohe-kohe on Treimani rahvamaja 60. juubel tulemas, palju õnne sellele armsale majale ja neile, kes on siiani kohalikuks jäänud ning sealset kultuurielu au sees hoiavad. Suur ausus minu poolt. Armas mai, sinule ka aitäh! Aitäh! 8. jaanuar 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar