reede, 5. jaanuar 2024

Jaansoni rada 426. päev

Kuna ma väga selliste külmadega välja ei kipu, oli vaja täna minna. Kepikõndisime kokku 6,6 km ja 10 800 sammu. Lisaks kühveldasin lund, tassisin puid tuppa, käisin poes, apteegis ... Ahjaa, postimajas käisime ka, viisime raamatud posti ja ma ostsin ühtlasi Bingo ka. Väga külm oli, kella 17.03 ajal näitas termomeeter kesklinna silla juures -17 külmakraadi. Ripsmed jäid üksteise külge lausa kinni ja näpud hakkasid läbi paksude labakinnaste külmetama. Nii me oma raja pikkuse lühemaks kärpisimegi, algselt olid plaanid üldse teised, nagu tavaliselt. Ma jah nüüd igapäevaselt ei liigu postimaja vahet, sestap peate raamatute jõudmist veidi kauem ootama, kogun portsu kokku ja siis lähen. Aga mõnus oli ennast liigutada, sest kodune trenn ja lisaks veel võimlemine pole üldse nii mõnusad kui kepikõndimine. Muide, ma saan varsti jala kaela taha panna, nagu kunagi :D Enesetunne on ülihea, tervis on täiesti korras, kõik analüüsid on ka korras ning kaal kõigub kolme kilo piires, mis on ka normaalne. Aga ma ikka toitun väga tervislikult ja võtan vajalikke vitamiine ka. Ja üldiselt kindlatel kellaaegadel. Meie oleme õnnelikud, olge teie ka! Ja täna saab veel head uut aastat soovida, aga mina soovin, et teie alanud aasta oleks õnnelik ja, et te kõik oleksite terved ja rõõmsad. 5. jaanuar 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar