reede, 26. jaanuar 2024

Jaansoni rada 433. päev

Siis kui üle saja aasta otsustad reede õhtul kusagile minna, aga selgub, et ei saa, ei taha nagu kodus ka istuda, nii me Germoga õhtul õue läksimegi. Tõsi küll, veidike libe on ja natuke krõbedam ilm kui viimastel päevadel, nüüd näitas -3,9 külma. Kuid meie läbisime 5,9 km ja 9 600 sammu. Sellel korral tiirlesime Ülejõe ja Rääma linnaosas. Jälle üks päev kirjas ja ilmselt tuleb taas hea uni, mille üle ma kurta nagunii ei saa, magan piisavalt, liigun piisavalt aga loen hullumoodi. Küll see lugemistuhin mul ka ükskord üle läheb, talv ongi selleks tegevuseks hea aeg. Suviti mul pole aega lugeda ning vimastel aastatel loengi suvel minimaalselt. No luuleraamatuid ma neelan. Ja täna läks ka mu järgmine raamat trükki, seega üks imearmas päev. Jäävad ootused ja lootused ning imeline peaaegu kuu aja eest alanud aasta läheb edasi. Olgem ikka positiivsed ja elagem endale ning oma lähedastele! Olge terved ja rõõmsad! :) 26. jaanuar 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar