esmaspäev, 9. august 2021

Jaansoni rada 218.päev

Nonii, jõudsime lõppeks oma lemmiharrastust teostama. Niikui natuke pikem paus sisse tuleb, ei julge üle 4 km korraga kepikõndida, eks ikka liigeste pärast. Aga 4 km on ikka parem kui mittemidagi. Eks Germo terviserike vangistas meid enne Kihnu minekut mitmeks päevaks koduseinte vahele ja nii on alati kui me rajal enam aktiivselt ei käi, siis ... Aga Kihnus sai ka liigutud, küll ilma keppideta aga siiski üle 8 km lausa. Eks ma ju maadlen lisakilodega, mis tagasi tulevad ja ma ei taha kuulda kui keegi ütleb et ma saaksin nendege sõbraks, no ei taha lisakilodega sõbruneda, olen neid niigi vähemalt pool elu endaga kaasas kandnud :) Aga üks unistus terendab veel, sellest kirjutan siis kui juba terendab. Meie oleme ikka rõõmsad ja õnnelikud, olge teie ka! 2 kirjatööd sai päevaga purki, lubatud telefonikõned lükkasin sujuvalt edasi sest aeg on mõnikord halstamatu. Ma ei ole kadunud ega kedagi telefonis blokkinud (ei oskagi) kui ma kõnedele ei vasta. Olen seda ennegi maininud et kui ma kirjutan, panen telefoni hääletusks sest see segab mind. Ega minust nii lihtsalt ka lahti ei saa. Aga see selleks, nüüd asun veel kirjutama, nagu ikka. Ahjaa, ühe foto jäädvustasin Tivolist, üle jõe võetud foto aga seal see kestab ka. Olge terved! 9. august. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar