laupäev, 25. juuli 2020

Täna algasid Pärnu Bluusipäevad

minu vaieldamatu lemmik: Tina Bednoff & The Cocktailers (FIN)

 Täna algasid Pärnus järjekordsed Bluusipäevad ja endiselt Jahtklubis. Ilma Bluusipäevadeta pole minu suvi korda läinud, ausalt. Bluus on nii fantastiline, vabastav ja nauditav. Kuigi ilm oli tohutult külm, isegi mu nina külmetas, nautisin õhtut sajaga.

 Nagu peatsis oleva pildi alla kirjutasin, oli täna minu vaieldamatu lemmik Tina Bednoff & The Cocktailers (FIN). Tina esines ka eelmisel aastal nii nii hea oli teada, et ka sellel. See on vaid minu arvamus, aga täna esines parem bänd enne, kuigi nautisin ka The Hole Pluggers Blues Band (FIN esinemist.

Aitäh, hea Üllar, et sa viitsid ja tahad neid päevi endiselt korraldada, see on minu jaoks ülim sündmus Pärnu suves.

Bluusipäevad jätkuvad juba 29. juulil, lisan siia kava:
29. 07. 2020
17.00 - Multifunk
18.00 - Randal Randoja, Kalev Koidu vaba lava
19.00 - Tajo Kadajas proj.
20.00 - Vanadzina Trio+ (LV)
21.00 - Autt Of Office

Ja ka 30. juulil.
30. 07. 2020
17.00 - Vaba lava
18.00 - Vanadzina Trio (LV)
19.00 - Andres Roots
20.00 - Steam Engine
21.00 - Lavrix Band (LV)
22.00 - Mr. Blues


Tivolis samal ajal
Ahjaa, Tivoli kestab ka veel, jäädvustasime.


Tivolis
Tivolis



tüdrukud :)
Ootan juba järgmisi bluusiõhtuid pikisilmi!
korraldaja Üllar Kallau
meie
Maarja
Irjake :)

...



seal üleval on õhtu täht Tina 
The Hole Pluggers Blues Band
Aitäh sõbrad, kes te täna koos minuga seda õhtut nautisite!
Raili



Germo ikka ka
Fotod:
meie :)
selfi peab olema :D 



25. juuli. 2020.a.
Vana-Rääma

1 kommentaar: