pühapäev, 5. juuli 2020

Mu ees on avanenud ilmakaarevärav

foto: https://forte.delfi.ee/news/maa/lugeja-kusib-mitu-varvi-on-vikerkaares?id=78458319


 MU EES ON AVANENUD ILMAKAAREVÄRAV

Läks teele viimne rong,
päev uppumas on sohu.
Kõik vaikseks jäi,
vaid luik veel kluugutab.
Lõi väekas gong
mu ümber rohetama rohu.
See helin hingepõhjani
mind puudutas.

Nüüd kõnnin haljal aasal,
muru paitab talda.
Mu ümber välud kõik
on kõnekad.
Nii vargsi enesega
olla maldan
ja kuulda kuidas
kõiksus kõnetab.

Mu ees on avanenud
ilmakaarevärav
ja laternaks on 
vikerkaarelamp.
Ja selle paradiisi
parempoolne tänav
mind meelitab,
kui kaljukünkalt ramp.

Läks teele viimne rong,
pea rööpad purunevad.
Jääb lootus vaid,
et aeg seoks sõlme need.
Kui koidab kord su
viimne elukevad,
et tagasi sa taaskord
leiaks tee.


5. juuli. 2020.a.
Vana-Rääma




2 kommentaari: