kolmapäev, 1. aprill 2020

Jaansoni rada 172.päev



 Kepikõndisime täna umbes 6 km. Linn on rahvast tühi, väga hea on liikuda! Esiteks oli mul asja kesklinna ja teiseks üritame Germoga nüüd vähemalt korra nädalas kepikõndima saada, vajab ju meie mõlema aju hapnikku. Lihtne! Lisaks on täna Pärnus väga ilus ilm, kuigi öösel sadas ja tagasi tulles oli raja äär suhteliselt tuuline. Aga vaadake, UUS SILD! ;)

Tegelikult ma astusin laupäeval jala välja, no nikastasin. Pühapäeval veel andis tunda ja siis ravitsesin et rajale saada. Täna pole sellist tunnetki, et jalal midagi viga oleks olnud. :)

 Pärnu muutub iga päevaga. Me polnud ammu Jaansoni raja teisele kaldale saanud, korrusmaju on kerkinud nagu seeni peale vihma. Põhimõtteliselt on teise kalda äär maju täis ehitatud, selline ürgsem loodus on meie pool, mis mulle meeldib rohkem. Ja ega ma ei ole ka mingi karpmajade fänn, ikka vanad puidust agulimajad on mu lemmikud, antiikinimene, nagu ma olen.

 Oma endistest kodudest kõndisime ka mööda, millest ühte Germo imeltlema jäi.
Mis seal ikka, oleme rõõmsad, terved ja õnnelikud edasi.

Olge teie ka terved ja liikuge!

Fotod:
sillaalune :)
Päike Pärnu taevas :)
kesklinna sild 

Rüütli tänav on inimtühi (kesklinn)
siin me kunagi elasime, Väike-Jõe tn


Germo imetleb kunagist kodumaja...
...

...

...
ilus ...

puuuu annab jõudu :)

...
...

natuke veel ja kodus ...


1. aprill. 2020.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar