neljapäev, 6. september 2018

Suve lõpp ja hoidised- loogiline!


 Jah, ma tean et olen sellel aastal laisk perenaine olnud. Vaid üle 20 purgi on hoidisied sisse tehtud, aga ma jõuan veel. Seeni on ise juba 10 purki ja neid tuleb kindlasti veel. Täna keetsin moosi.

üun, pirn, aroonia...
läheb keema

tänane töö...

 Õuna-pirni-aroonia moos sai purkidesse. Ise ma eriti moosist ei hooli, väga harva söön, aga mul on pojad (heh, kõlab nagu kutsikad) kes moosi armastavad ja mõnikord, eriti talviti, armastan ise ka piima-moosi-saia süüa.
väike reklaam ei tee paha ja on korstnapühkija poolt lubatud

 See nädal on kätte kadunud, rajale olen vaid korra saanud. Teisipäeval saime maja ahju- ja pliidilõõrid puhtaks, korstnapühkija käis. Eile hakkasin tegelema ühe raamatu käsikirja nn eellugemisega ja eeltoimetamisega. Lõpetasin hommikul kell 3.15 ja täna tuleb ka ilmselt magamata öö, tahaks selle homme illustraatorile ja kirjastusse saata. See pole mu enda käsikiri, aga olen taas selle koostaja ja arvutist lugemine ei ole mu silmadele just meelistegevus, hommikul olin nagu zombi, silmad paistes ja punased. Aga elan üle, väga põnev raamat tuleb sellest ja kalli inimesi kirjatükke lugeda on lausa lust.

 Täna käisime Germoga ämma aiast õunu, pirne ja arooniaid korjamas, eks ikka moosi tarvis. Tunnid neid puhastades ja korjates kadusid kätte ning nüüd ongi aeg seal maal et tuleb käsikirja sukelduda.

 Suured tänud ütlen Jana Valgele, kes tegeleb aktiivselt mu kahe lühiromaani kaanepildi illustreerimisega. Õigupoolest ühele neist on juba valik tehtud, aga juba potsatavad facebooki postkasti ka teise omad, millest taas teen valiku. Aitäh, armas ja andekas Jana!

lühiromaani kaanepilt. a: Jana Valge

 Samal ajal toimetab Anneli Sihvart mu lasteraamatut PETU LÄHEB KOOLI, mis peaks saama toimetatud järgmiseks nädalaks ja siis kohe asub ta mu lühiromaani ÜKSINDA MAAILMAS käsikirja toimetama. Nii, et PETU LÄHEB KOOLI ilmub oktoobris ja ehk lühiromaan ÜKSINDA MAAILMAS juba novembris, no nii spekuleerides, aga kirjastajatega on räägitud ja vilgas töö käib, ehk annab juba vilja ka.

Üks lühijutt kipitab juba paar päeva minus, ehk jaksan ka selle kirja panna. Aga seniks chiau!



6. september. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar