kolmapäev, 25. oktoober 2017

Koostan raamatut


 Kui oled juba mitmendat päeva kodurežiimil, käid vaid tiiru hambaarstile ja poodi, on paras aeg tegelda raamatu koostamisega. Just koostamisega, sest see käsikiri on kirja pandud ühe kalli inimese poolt, mina trükin arvutisse, korrigeerin jne...Olengi selle raamatu koostaja. Luban, et tuleb põnev raamat!

 Jah, täna ma saan naeratada juba täiel rinnal, kuigi homme lähen taas hambaarstile. Üks ja ainuke katkine hammas, mis mul suus veel pesitseb, tuleb välja tõmmata. Veel on veidike mässamist ja saan asjaga ühele poole. Ja nagu tellimuse peale helistati mulle täna ka ühest raamatukogust, ikka esinemise suhtes. Olen hammaste tervise pärast ära öelnud sellel aastal juba 10 esinemist, aga Treimanisse ma lähen ja üsna lähiajal. Kuid sellest kõigest kirjutan hiljem. Oli ju Treimani kultuurimaja (kus asub ka raamatukogu) esimene koht kus ma kunagi lavale astusin, esimeses klassis tuli mingit näidendit esitada, olin lill, roheline kleit oli lille vars ja peas olid valged kroonlehed, ehk siis (vist) olin karikakar, kuid võin ka eksida. Aga igal juhul just see oli  minu elu esimene lava. Nüüd ma õnneks enam ei värise ja tegelikult esitlen oma lasteraamatut PETU Treimanis (või Metsapoole koolis) Metsapoole Põhikooli algklassidele ja hiljem räägin oma raamatutest ka suurtematele õppuritele. Just Metsapoole koolis alustasin ma kooliteed ja, usukuge mind, lähen selle kooli laste, õpetajate ja kooliga "kohtama" vaid suurima hea meelega. PETU järg PETU LÄHEB KOOLI on kirjutatud just sellest ajast, kuid selle ilmumisega läheb veel aega, illustraator töötab. Olen põnevil. Ahjaa, naabrinaine Külli jäädvustas hetke kui mu nina all auras Goldrex Hotren, mille hea Maarja tõi ja ise lobisesin telefonitsi Treimani raamatukogu juhatajaga.

 Külli ja Germo on 3 päeva järjest oma jalgu, keppe ja rada kulutanud. Täna läbisid nad 7 km. Te ei kujuta ette kuidas ma tahaks ka minna! Aga nad on ikka väga tublid küll.

 Aga nüüd kaon taas käsikirjaga siit eemale, et taas tagsi tulla. Olge ikka hoitud ja armastatud!

Fotod:
Külli ja Germo eile enne rajale minekut...
Germo ja Külli täna enne rajale minekut...
vestlen Treimani raamatukogu juhatajaga...


25. oktoober. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar