esmaspäev, 2. oktoober 2017

Jaansoni rada 73.päev


 6,3 km niikui niuhti kepikõnnitud! Täna on suhteliselt tuuline ilm Pärnus ja seda oli ka rajal tunda ja näha. Esiteks tahtis tuul mu kapuutsi peast pihta panna ja teiseks tervisesportlasi pmst ei olnudki. Vaid 2 jooksjat tuli vastu ja üks rattaspordi harrastaja. Kullakesed, ärge vanduge tuulele alla, saage pigem temaga sõbraks ja jätkake kulgemist! Mul oli ka minnes külm, tuul tuhises kapuutsi alla ja ilmselt kandin ka kalkunijopet. Aga ma ei heitunud, tagasi tulles tulin tuulevaiksemale Rääma tänavale ja polnud hullu.

 Tuulise ilmaga on mõnes mõttes isegi mõnusam kepikõndida. Olgugi, et tuul tahab keppe kohati endasse haarata, paneb just selline ilm hinguistama ja hingeldama, tunnen kuidas mu kopsud ühe puhastuvad sellest suitsupigist mida ma kogu aeg sisse ahmin. No tahan suitsetamisest ka loobuda, aga veel pole valmis. Mõte liigub selles suunas ja eks ma annan endast parema.

 Läksin rajale alles 12.25, just siis naases naabrinaine Külli rajalt. Mul oli tegelikult plaanis juba öösel minna, aga ei leidnud kamraadi ja vast umbes poole viie ajal kukkusin voodisse. Karta oligi.

 Muide, need püsid mis mul jalas on, on nr 44 ja mahuvad jalga. Jee! 20 kg on kadunud rajale, just rajale, liigutades, kasvõi vaikselt kepikõndides. Kõige rohkem on pekki kadunud jalgadelt, seal seda pmst polegi, on hiigelmusklid ja rippuv nahk (kahjuks!), aga liikuda on kordi kergem ja mõnusam. Musklid on ka kätel, aga tiivad on ka endiselt olemas. Käed on läinud ka palju väiksemaks, riiete järgi näen. Kepikõndimine treenib u ka käevarsi. Vahel ma võtan kepid nii kätte, et surun neid taha, mitte maha. See annab tugeva koormuse käevartele. Tagumikupekki on ka palju sulanud, aga sangad on endiselt alles, kuigi juba on talje tekkinud. Mul on nii mõnus enesetunne. Blogin ära, joon gefilust ja kaon romaani. Olge mõnusad! Minge muidugi rajale!

Fotod:
ujumiskot Sõudeklubi juures on nii vaikne, nii vaikne..
2 km läbitud...
kuldne sügisus...
3 km läbitud...
lemmikkohas
veidi väsinud aga õnnelik :)
ka Rääma tänav on sügiskelidi selga tõmmanud...
Sven tõi lugemist+ Kulka leping ;)


2. oktoober. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar