esmaspäev, 27. mai 2024

Jaansoni rada 506. päev

Olen peatsis oleval fotol pigem oma kaksikvennaga, kuigi ta on üle pea kasvanud ja mina oma 1.70 pikkusega näen nagu Pöial-Liisi ta kõrval välja :) Olgu-olgu, muide, meie supelhooaeg on nüüd avatud, käisime Pärnu meres ehk Liivi lahes! Vesi on soe isegi minu jaoks, kes ma nüüd külma kardan. Oktoobris nagunii enam vette ei lähe juba mitu aastat. Mõnus! Supelhooaeg on avatud! Ja nagu aamen kirikus, hakkan ma kevadeti ehteid leidma. Kui näitad ette teise samasuguse kõrvarõnga, on leitu sinu. Kepikõndisime täna 8,5 km ja ligi 14 000 sammu. Mõnusalt soe on. Kelle kahe ajal näitas termomeeter kesklinna silla juures 29 soojakraadi. Olen nii õnnelik, sest suvi on käes. Ausalt. Niivõrd vähe on seda sooja aega ja ma tõesti naudin sajaga. Õnneks ma ei põle ka enam ära, kollageen, mida tableti näol tarbin, aitab. Muidu põlen kohe tulipunaseks, nahk tuleb maha ja olen albiino tagasi, aga teist suve seda enam ei juhtu, kollageen teeb tõesti imesid. Ma isegi läksin eelmisel suvel esmakordselt tänu sellele pruunikaks. Aga päikse käes ma ennast praadida siiski ei lase, pole kasulik, eriti südapäeval, nagu paljud seda teevad. Siis on ju uv kiirgus laes ja väga mürgine. Keskrannas käisime ka, seal oli palju tutipeolisi, see näitab, et koolides on tutipeod täna. Olge teie ka rõõmsad ja minge merre! Armastan! 27. mai 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar