reede, 10. mai 2024

Jaansoni rada 492. päev

Vallikääru aasal algas Taimelaat, Jahisadamas algas regatt, aga meie tulime nii rajalt kui pediküürist. Kuidagi peab ju selle suve kohale meelitama, tuleb varbad ilusaks teha ja siis lähevad ka ilmad ilusaks :) 7,3 km liikusime ja samme tuli 12 000. Kuulsused on ka Pärnusse kohale tulnud. Esimesena hakkas Taimelaadal silma Rebase Talu Puukooli sõiduk, otse seal Viikingi poolse aia nurgas ning peremees ka veidi eemal, no tuntud telestaar nüüd :) Jahtklubi juures oli aga kohal uudisteankur ise, Maalehe buss, sest algas kevadregatt. Meie aga Raika ja Germoga käisime Villa Marleenis armsa Eda juures pediküüris. Aitäh, sa ilus hing, mul on nüüd maailma ilusamad varbad! :) Taimelaadal pole mina kunagi käinud, ei lähe ka, ja ausalt öeldes ei saa ma aru mille eest seal piletiraha küsitakse, kui kõik ülejäänud üritused Vallikääru aasal on tasuta. Lisaks on tegu rohenäppude laadaga aga mina vihkan rohimist sama palju kui tekikoti vahetust :) Väga külm on ka, kuigi temokas kesklinan silla juures näitab 9 soojakraadi. Mul on sihuke tunne, et see on külmaga rikki läinud :) Mina enam oma nina enne välja ei tõsta, kui 15 soojakraadi on, no lihtsalt muidu ma külmun ära. Kohutav! Vereanalüüs näitas, et ferretiini on palju ja d-vitamiini võiks veidi rohkem olla. Aga kergem on astuda, nagu oleks koorem koos pediküüriga õlgadelt kadunud ja enesetunne on mega. Liikuge teie ka! 10. mai 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar