neljapäev, 2. mai 2024

Jaansoni rada 485. päev

Ja täna liikusime linnas juba hommikupoolikul. Viisin raamatud postimajja, Eestisse peaks juba homme kohale jõudma, aga Šotimaale vast umbes nädala pärast. Lipsasin Universum Universaalist ka läbi, sest Palo Santo ja viirukid olid otsakorral ning siis suundusime me jälle randa. Täna kepikõndisime 9,4 km ja 15 300 sammu. Armas olid sind kohata, Janely! Ja juttu jätkus kauemaks ... Mudugi oli ka sind armas kohata, armas Malle Shalda ning juttu oleks jätkunud veel kauemaks. Ma vahepeal juba vaatasin, et meil ei tule täna liikumisest midagi välja, nii palju armsad tuttavaid nägime, aga see lisaski positiivsust just juurde ning trenn Tervise juures välijõuksid kulges lausa hooga. Muulil käisime ka, aga ma jätkuvalt ei saa lõppu minna, Germo siiski pelgab, mis näitab, et tal on ikkagi see ohutunne olemas, on tulnud, väidetavalt lapsena ei olnud. Avastasin vahepeal, et ta on minust kaugele taha maha jäänud ja tulin siis ka tagasi. Kivid ei ole hetkel märjad ega libedad, aga võibolla Germo epileptikuna tajub, et tal ei ole hea nende kõndides, sestap ma ei ole koos temaga kunagi lõpus käinud, mistap seda ilmselt kunagi ka ei juhtu. Rand oli juba päevitajaid tulvil, mõni juba sulberdas vees ka, aga ega kõike ei saa jäädvustada. Ütlen ausalt, minu jaoks on veel külm, kuigi termomeeter kesklinna silla juures näitas 19 soojakraadi. Mul oli lisaks t-särgile seljas pusa ja peal veel ka soe kardigan ja mul ei olnud soe. Aga olge mõnusad ja liikuge ka! 2. mai 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar