teisipäev, 7. mai 2024

Jaansoni rada 490.päev

Juhuuuu, väike juubel nagu! :D Tulime taas rajalt ja ühtlasi meil täna vedas, sest saime korra kiigata ühte spordihoonesse. Trenni tegime küll selle hoone juures õues välijõuksis, aga sisemist jõuksi saime korra käega katsuda. Aitäh! Ja foto jaoks poseerisime ikka ka, koos Germoga. Kokku sportisime 9,5 km ja 15 500 sammu ning 723,0 kalorit põles ka ära. Ega ma ei teeks neid selfisid igapäevaselt blogipostituste peatsisse, aga alati pole kedagi teist võtta, kes meist eemalt foto teeks ja Germo ju ei oska, aga ma näen, et kui olen ise oma hiigelpiraka näolapiga kaanel, siis te ju loete mu blogipostitusi mitu korda rohkem millegipärast. Ju vist tahate piiluda mitu kortsu juurde tulnud on :D Huvitav jõusaal on kooli taga, ei ole kõik samad treeningvahedid, mis tervise välijõuksis. Jube külm on õues, aga saime sooja sisse ning edasi kulgesime veel kiikuma ka, Niidupargi vasta jõe äärde. Tagasi tuhisesime juba üsna kiirel sammul, sest tõesti on külm. Minul oli küll õhuke sall kaelas, kuid Germo keeldus sallist, aga homme ma teda sallita õue ei lase. Las ma kordan ennast, aga tõsi ta on, et tänavune kevad on Pärnus eriliselt tuuline, kohe vastikult tuuline. Prrrr...Aga meie oleme rõõmsad ja õnnelikud, et saime trenniga taas ühele poole. Olge tee ka ikka ja jälle rõõmsad! :) 7. mai 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar