esmaspäev, 6. mai 2024

Jaansoni rada 489. päev

Lootsite, et me täna rajal ei käinud? Et juba jälle ta blogib oma rajatamisest? :) Lootke-lootke, ma blogin eelkõige enda tarvis, lugemnine ei ole üldse kohustuslik. Ma jagan enda ja Germo rõõmu, õigupoolest jäädvustan blogisse. Ja kui inimene tegeleb asjadega, mis talle meeldivad, on see ju pigem positiivsuse jagamine. Minu fb ajajoon ju koosnebki enamjaolt mu raamatute reklaamist ja kepikõndimisest. Olen ise oma loome aktiivsem turustaja, mis tähendab seda, et ma reklaamin oma raamatuid jätkuvalt, sest raamatute kirjutamine ja kirjastamie on tänaseks ka minu töö. Ega ma ei pahanda, kui mõni pahandab tema jaoks tüütu reklaami peale, meil kõigil on õigus teha seda, mida me tunneme, mida aju vajab ja mida mitte. Kujutan ette, et nii mõnigi mittelugeja peab raamatute teemat üldse tüütuks ja mõttetuks, aga ise kirjanikuna ja lugejana fännan raamatuid väga ja isegi nende trükivärvi lõhn ajab hulluks :) Aga meie kepikõndisime täna suisa 11,7 km ja 19 200 sammu ning pealegi. Ligi 1000 kcalorit kadus niikui niuhti! :) Läbi mitme linnaosa sai liigutud, algul liikusime Vanalinna, siis Kesklinna, siis Ülejõele, Vana-Pärnusse, sealt läbi Ülejõe koju tagasi, siia Rääma linnaosa või Vaeste Patuste Alevi äärealale. Selline kirju-mirju päev on märkamatult õhtusse saanud, täna oli ka mitmeid asjatamisi, sai postimajas käidud, Telias, apteegis, toidupoes jne... Aljona juurest loomapoest lipasime ka õhtul korra läbi. Oli armas. Ega me rajal olles eriti külla kellelegi ei kipu, nahk on märg ja tuhin on sees, aga täna tegime 2 erandit. Germo on alati rõõmus kunagisi koolikaaslasi nähes. Aga ilusat alanud nädalat ja liikuge teie ka! 6. mai 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar