laupäev, 4. mai 2024

Jaansoni rada 487.päev

Jälle rajal käidud ning tänaseks on veel plaane. Päevalogistika on paigas. Algul liikusime PK-sse ja siis jooksime tiiru apteegist läbi ning tuhisesime jõuksi. Kokku liikusime 8,3 km ja 13 600 sammu. Nüüd blogin ära ja tuhisen jälle minema. Kiire elutempo. Telefonil on pidevalt hulgim vastamata kõnesid ees, lähen esmaspäeval korra uurin spetsialistide käest miks ma ei kuule neid helinaid. Seega vabandan.Tagasihelistaja mina ei ole, sest mul ei ole piiramatu ajaga kõnepaketti. Ei vaja ka seda, sest ma ei armasta läbi telefoni suhelda, vaid üliharva ja hädaolukorras. Üldiselt ega ma enne lõunat nagunii telefonikõnedele ei vasta, hommik on mul ärkasmiseaeg ja töö ajal on ka mu telefon hääletu, seega kui on kiire või mõni pakiline asi siis võite vabalt fb-sse kirjutada sellest, sealt ma saan peaaegu kõik kirjad kätte, kuigi vahel ei tule ka seal kirjade teateid. Kummaline. Täna tuhisesime jõuksis kauem ja pedomeeter näitas, et jätsime sinna lausa 1,5 km jagu aega. Osadel treenimisvahenditel pedomeeter seisab millegipärast, ju siis ei loe kulutatud kaloreid ka, aga vahet pole, tähtis polegi alati nende lugemine, olulisem on enese liigutamine. Ma järjest rohkem naudin ka jõusaalis treenimist, Germo tüdineb kiiremini ära. Aga mis seal ikka, pakin raamatud ümbrikusse ning lasen varsti varvast. Olge rõõmsad. Ahjaa, Pärnus on jahe, vaid 14 soojakraadi ja vastik tuul, pakkige ennast korralikult sisse. Oihh, täna sai 1 aasta bussiõnnetusest! Aga 1 aasta sai ka Uulu raamatukogus lugejatega kohtumisest. 4. mai 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar