kolmapäev, 1. november 2023

Jaansoni rada 400. päev

Juhuuuu, 400! Suur juubel! :) Jah, juba 400 korda oleme rajal käinud ja olgu mainitud, et sellel aastal juba 100, ehk siis rekord, kuigi olen õlaliigese- ja jalaluu murruga olnud rajalt eemal. Aga näed, kõik, mis ei tapa, teeb tugevaks! See on vana tõde, meist vanem. Täna liikusime oma 6,8 km täis pimedas kesklinnas, sest raamatukogust naastes oli juba pime ja pimedas pildistada miu telefoniga on suht mõttetu. Samme tuli 11 100. Algul kulgesime Port Artur 1, sealt PK-sse, edasi Jahtklubi suunas, Viikingi eest Tallinna väravateni, sealt raamatukokku, raamatukogust tagasi PK-sse, sealt toidupoodi ja edasi või tagasi koju. Nüüd vast jõuan enne suurt bingoga võitmist kepikõnniblogimisega ühele poole, siis mängima ning õhtul blogin veel ja ehk jõuan ka artikliga ühele poole, sest ma käisin ühte üritust nautimas ja ühtlasi seal ka tööd tegemas. Hobi ja töö üheskoos, selline mu elu ongi. Prioriteedid on paigas ja kõik kulgeb kenasti tõusvas joones. Ja peale selliseid üritusi ja kepikõndimist on nii palju energiat, et ei taha kohe mitte paigal istuda. Nii ma olen paralleelselt mitme käsikirjaga ametis jne jne...stepin ka :) Ühesõnaga head liikumist, sõbrad! Muide, kesklinna silla juures näitas termomeeter poole seitsme ajal 6 soojakaraadi, jee! 1. november. 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar