laupäev, 25. november 2023

Jaansoni rada 413. päev

Eile kippus Germo hirmsasti rajale, aga liiga lögane oli ning mina pimedas minekust keeldusin. Nii me täna kaks ühes juhust kasutasimegi, eks siis peale REKETI raamatuesitlust läksime otse rajale. Kuigi jalgsi üle kodusilla minnes hakkasid kulmud nii külmetama ja silmad vett jooksma, et hetkeks kaalusin isegi loobumise mõtet. Eile tegin koduseinte vahel 6 km täis, nii steppides kui jooksu nn kuivtrennis. Üleeile ka. No vähemalt 8000-10000 sammu pean pevas trenni tegema. Ilma pole mõeldavgi, organism lihtsalt vajab. Täna meil keppe kaasas ei olnud, aga naelad olid all, nii me siis jooksimegi muuli juurest Jahtklubini. Siis hakkas taas kulm külmetama ja lubasime endale auto vastu tulla. Aga me läbisime siiski 5,1 km ja hetkel on juba 8 300 sammu tehtud. Eks ma liigun veel nagunii, stepperil ja rõngal. Mul ongi nii kujunenud, et kui mingi tunni siin arvutis olen istuma sunnitud siis peale seda lähen teen vahepeal paarsada sammu. Nii ei jää kangeks. Liikumine ja korrapärane uni on tervise edu pandid. Mina magan reeglina igal öösel 8-9 tundi. Kui unustan ennast raamatut lugema, siis alati vaatan ette raamatu sulgemist kella ja arvestan mis kellani peaks magama. Ja kui läheb hommikul uni enne ära siis läheb, mõnikord õnnestub ka edasi magada. Ma olen hommikune magaja, sestap pole mõtet mulle hommikuti helistada, mu telefon on öösiti niikuinii hääletu. Lõunast kontakteerun ja vahel ka kella 11 ajal. Mitte enne. Talv on käes, tuleb tõdeda ja leppida, muud võimalust ei ole. Aga meie liigume ikka, igal võimalusel, kuigi mina olen ju see inimene, kes ei saa kunagi ühtegi ilusat sõna talve kohta öelda, sest mulle see aastaaeg on vastunäidustatud. Aga leppima peab, sest ma ei saa veel viia täide oma unistust - elada kõik talved soojal maal - kuid ma unistan suurelt ja ... unistused on ju määratud täituma? ;) Aga mis seal ikka. Nüüd peaks tule pliidi ala tegema, veidikene vaaritama ja siis kirjatööd tegema hakkaama, nagu see kirjaniku ja kirjastaja elu on, olen ise enda aja määraja :) REKETi raamatuesitlus andis nii palju positiivset energiat juurde, et ...ja loomulikult rajal käimine ka. Liikuge, nautige seda, mis teile meeldib ja toituge tervislikult ja te näete, et maailm on värviline, mitte mustvalge! :) 25. november 2023. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar