reede, 10. november 2023

Jaansoni rada 405. päev

Tänane linnarada jäi 4.5 km pikkuseks, sest ma käisin veel päris mitmes kohas, ka postimajas, Bellissimas jnejne... Ja õhtul vihmaga enam ei tahtnud minna, peale luuleraamatute kojujõudmist. Jah, mu uued luuleraamatud OLLA KÕIGEST VABA jõudsid koju, juhuuu! sünnikuupäevaks on 9.november, millal mu kirjastus Kröömike sai 1. aastaseks. Aga ma olen suutnud juba 4 raamatut kirjasada ning nüüd ainult edasi, ei sammugi tagasi!. Muidu plaan oli ka õhtul rajale minna, aga vahel jooksevad plaanid ka liiva. Aga vähemalt sain raamatud pühendatud ja ümbrikutesse pakitud, esmaspäeval viin postimajaj, sest pikemat aega juba pole seda laupäeviti võimalik kahjuks teha. Aga eks homme tule ka kiire päev aga ootan seda päeva suure põnevusega. Lähen nüüd natuke stepperile trenni tegema, liiga palju on istutud. Liikuge teie ka! 10. november 2023. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar