esmaspäev, 13. november 2023

OLLA KÕIGEST VABA - Margit Peterson

Nii nagu alati, loen ma ka oma raamatud paberkandjal läbi, eks rohkem vigade otsimiseks, sest ma ei näe tihti failist lugedes vigu. Aga ma olen õnnelik, et minu kõige uuemas luuleraamatus (sündis 9. novembril 2023) ei ole ühtegi viga, jee! :) Ja see on minu kirjastuse poolt välja antud raamatutest kõige esimene luuleraamat, kuigi ilmunud on mul luuleraamatuid 15. Ja ma luban, et see on üldse kõige kvaliteetsem luuleraamat minu omadest ning seda igas mõttes. Ma tõesti panen raamatu kvaliteedile erilise rõhu. Lisaks on trükikoda Vali Press kõik minu kirjastsues KRÖÖMIKE ilmunud 4 raamatut trükkinud ja ma olen nende tööga väga rahul. Ehk siis täpselt 9. novembril sai mu kirjastus alles 1. aastaseks ja selle aja jooksul ilmutas kokku 4 raamatut. 2 neist om minu romaanid, kolmas Arkadi Kallaste "100 aastase mehe elu lood" ja nüüd siis see luuleraamat. OLLA KÕIGEST VABA luuleraamatu illustreeris võrratu Ariel Marksalu ning toimetas võrratu Ülle Varik, kes samuti on kõikide minu kirjastuse raamatutega seotud, nimelt on ta kõikide raamatute toimetaja ja meie koostöö jätkub. Kujundas ja küljendas trükikoda Vali Press. Raamatuid ma palju trükkida ei lasknud ning pooled läksid raamatupoodidesse ja raamatukogudesse. Minu käest otse saab neid ka soetada. Aitäh teile, kes te kõik seda juba teinud olete! Nii toetate kirjastuse KRÖÖMIKE kestma jäämist. Ma olen siiralt tänulik, aitääääh, mu armsad! 13. november 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar