esmaspäev, 20. november 2023

Jaansoni rada 411. päev

Üle paari päeva jõudsime siis täna taas rajale kepikõndima. Õigupoolest oli vaja Germoga Ristikusse arstile minna, ega meie ju ometi bussiga ei sõida. Milleks? kui jalgsi saab :) Minu pedomeetri järgi tuli teekonna pikkuseks 8,1 km ja 13 200 sammu. Aga tegelikult on seda (meie teekonda arvestades) rohkem, kuid ma pole siiani saanud veel pedomeetrit korda. Vahet pole, oluline on liikumine. Ja me liikusime mööda Rääma tänavat, Niidumetsast keerasime alla ja sealt mööda Oja tänavat haiglasse. Jaansoni rajale eriti hetkel ei kipu, eks ikka selle sillakoridori ehitamise pärast ja seal käivad ka mingisugused kaevetööd veel. Dr. Tulimini juures sai käidud, röntgenis ka ja vereanalüüsd andsime ka Germol ära ning uuesti lähme 28. novembril, siis radioloogiasse jne... Eks ikka iga poole aasta tagune arstlik kontroll, mis on hädavajalik pärast raske haiguse seljatamist. Aga Germo on vapper. Ülivapper ja tubli. Jaksab hullu empsiga pikki kilomeetreid tuhiseda. Ega me kumbki pole allaandjad, tõuseme taas tuhast ja tuhiseme edasi ;) Ilm on suht talutav täna, aga me panime juba naelad alla, ma olen liiga hell alles 10 kuu eest aset leidnud õlaliigese murrust, kuigi ise olen oma õlaliigese terveks ravinud, ei mingeid füsioteraapiaid ega asju. Kui ikka tahad, suudad ennast ise tervendada. Tahtejõud on asja nimi ja selle üle ma kurta ei saa. Vahel tuleb see kangus, tahtejõud ja eestlase jonn ja uhkus ikka kasuks ka. Aga mis seal ikka, smuuti ka joodud, nagu ikka pool tundi peale trenni seda teeme. Õhtul tuleb tööle minna, (aja)kirjaniku tööd tegema, pole siin molutamist midagi. Aga mõnusat päeva teile, hääd sõbrad! 20. november 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar