laupäev, 26. november 2022

Loomeperiood + lilleks löömine + üllatuskülalised

Kuna mul on loomeperiood ja siis on suht raske mind kirjutamast eemale saada, aga vahel on seda lausa vaja. Liigne arvutis olemine ja kirjutamine hakkab lihtsalt silmadele. Aga ega ma ei saa endale üksnes kirjutamist lubada. Erinevad tööd on tegemisel ning vahel peab ennast ikka lille ka lööma, see tõstab enesetunnet ja lisab postiivset energiat. Näiteks täna käisin järjekordselt oma lemmiksalongis Bellissimas küüntes. Mul on vapustavalt andekas küünetehnik, kes võtab kliente vastu Pärnus üksnes laupäeviti ja pühapäeviti, vahel ka reedeti. Olen Egle tööga 100% rahul, sest olen leidnud küünetehniku, kes minu mitte just ilusad küüned imeliseks võlub, pragunevaid kohti kangaga parandab ja tõesti teeb imet, milline armas kunst veel kahel küünel! Sellel korral lasin pärlmutterpunaseks oma küüned teha, sest enam ma ammu pikendusi panna ei lase, geellakk on oma küüntel, aga osad küüned on veel veidike lühemad, nendel oli kolme nädala eest veel praod sees, enam pole neid ka tulnud. Jah ma käin 3 nädala tagant geelküüni välja vahetamas, nii on minu jaoks kõige sobivam. Sellel nädalal oleme vaid ühe korra rajale jõudnud, esmaspäeval, sest neljapäeval sain ma pisut külma ning reede hommikul ärkasin hääletuna, täna on ka veel hääl kähe, aga palavikku ei ole, nohu ei ole, köha ei ole, aga ma ei saa veel rajale ega ei kipu rahva hulka, sestap jääb meil kahjuks ühele imelisele kontserdile homme minemata. Ju tueb selleks veel võimalusi, tervis eelkõige. Täna õhtul üllatasid meid armsad külalaised. Ja Sirjekesega jätkus meil juttu kauemaks, ilmselt pigem poisid väsisid, aga Germo ja Reimo on väga kannatlikud ja nunnud. Sirjest kuulete peagi veel, luban ;) No ja täna ma sain Bellissima ilusalongis ennast ka suure peegli ees jäädvustada. Tänaseks on maoväheduse operatsioonist möödas 3 kuud ja 11 p'äeva ning mõnus on olla 28 kg kergemana, nüüd aina edasi, ei sammugi tagasi, kuigi vahepeal on kaal 2 kg võrra ka kõikunud. Ahjaa, hommik juba algas armsasti, kallis vend külastas. Matiga jätkus ka meil juttu päris kauaks, siis pidngi ennast juba salongi sättima ja salongist tulles käisime tiiru veel A1000 kaupluses, aga sellest on saanud tänaseks väga kallis toidupood, kuigi avades oli üks odavamaid Pärnus. Kuid vajan vaheldust Rimi toidukaubale. Mis seal ikka, toad on nii soojad, nüüd asutan ennast romaani, need ka juba karjuvad mu järele, kirjutan hetkel paralleelselt kahte romaani, kahtlustan, et valmivad peaaegu ühel ajal. Aga las nemad siis valmivad. Olen juba 16 päeva oma kirjastuse omanik ja uuest aastast läheb töö lahti, sest mul on olemas imeline illustraator, imelised toimetajad, imeline raamatupidaja ja juba käivad läbirääkimised trükikodadega. Kui sinul on pakkuda mulle kujundajat või küljendajat siis aitäh! Kui ma neid kohe ei leia, siis pole ka hullu, sest osadel trükikodadel on küljendamisteenus ka olemas. Ühesõnaga ma jagan ennast ka mitme töö vahel, vahel isegi näpistan uneajast, aga olen õnnelik, et taas üks mu unistus täitus, jeeee! Uus elu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar