neljapäev, 10. november 2022

Rada 290. päev

Täna käisime taas ennast rajal liigutamas. Kuna mul oli vaja ka Bellissimasse kulmusid tegema minna, liikusimegi kesklinnas. Nii mõnus ja soe sügisilm on, kesklinna silla juures näitas suisa 9 sooja. Vahepeal rannas olles hakkas vihma sadama aga taandus peagi. Surfiklubi juures oli ka vaikus, sest surrfarid vajavad ilmselgelt tuulisemat ilma. Aga rannas on alati mõnus ja praegusel ajal eriti, ei ole ülerahvastatud. Kokku läbisime 7,5 km ja 12000 sammu. Rannast tagasi tulime mööda Mere puiesteed, sest mulle meeldivad sellised aktiikmajad, nagu näiteks Ammenda villa. Uuemat sorti karpmajad nende läheduses on nagu mingid koledad võõrkehad. Aga maitse asi, minule meeldivad antiikmajad, sinule karbid, aksepteerin :) Peaasi, et liikumine ja värske õhk meeldiks, nagu meile. Siis jõudsime Tallinna väravateni ning tulime sealt alt läbi, sest lõpuks on renoveerimine lõpetatud ja taas silmal ilus vaadata. Värsketest kulmudest ma fotot ei lisa, sest alles ülejärgmisel päeval armastan seda teha, siis on ülearune värv maha kulunud ja punasus või paistestus kadunud, kuigi viimastel (umbes 4 aastal või 5.) aastatel, alates sellest, kui Kätlinist sai minu kulmujoonistaja mul enam silmaümbrus ei paisteta. Mis seal ikka, mõnus on olla, minge nautige ka imelist sügis, kuniks teda veel on. Olen õnnelik, et vähemalt sügis on soe, kuigi suvi lõppes liiga ruttu. Annaks veel selliseid ilmasid, saaksime oma harrastust nautida. 10. november 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar