esmaspäev, 21. november 2022

Rada 294. päev

Kuna täna oli taas postimajja asja, panin ehted ja raamatud teele ning osad viisin Ringi tänavale ühe eraisiku kätte, siis tegimegi taas kesklinna tiiru. Ringist liikusime Kuninga tänavale, sealt Pühavaimu ja olime jälle Ringi tänaval tagasi. Osad võibolla ei teagi, et Pärnu Ringi tänav jooksebki elegantse ringina. Nii me sealt taas jõe äärde jõudsimegi ja muuli kõrval asuva laudteele. Aga edasi siiski ei läinud, sest liiga valusalt oli meelest kesklinna sillat postimajja kulgemine, tuul nõelus nina ja vasemat põsesarna nii teravalt, et ma olin sunnitud käe ette panema. No las ma vingun natuke, olen ju suvelaps ;) Aga ega need ilmad siiski liikumist ei takista, kui sa ikka tahad minna siis sa ka lähed, kuigi talvel liigun väiksemaid vahemaid kindlasti. Ja paljajalu käimise jätan ilmselt sellel talvel vahele, opist alles üle kolme kuu möödas. Aga me kepikõndisime täna 6,3 km ja 10500 sammu. Muidugi pakkisime ennast eelnevalt sisse, Germol olid topeltpüksid ja soe pesu, mina nägin niikuinii kubujussi moodi välja, Annika kootud säärised, sall ja müts jalas, kaelas ja peas. Puna-musta triibulised. Müts on kül väga välja veninud ja lahmakas, pean vist kummi sinna alla ajama, näis. Mütsid, mis on kenasti ümber pea, hoiavad rohkem ka sooja. Ja loomulikult kandsime tossu sees villaseid sokke, mõlemad. Jalad peavad soojas olema. No ma olen tänaseks 28 kg õhedam ja kohutavalt kardan kükma, sooja saangi üksnes rajal tuhisedes, öösiti juba magan kahe tekiga, millest üks on veel vanakooli vatitekk, õnnestus millalgi hankida. Ma ei kujuta ettegi mis talvel saama hakkab. Kui on toas alla 20 sooja siis ma juba lõdisen :D Aga mis seal ikka, meie oleme rõõmsad, olge teie ka! 21. november 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar