reede, 18. november 2022

Nädalaleht Nelli Teataja

Täna on selle nädala viimane reede :) Jah, saite vihjest aru, reedeti ilmub nädalaleht Nelli Teataja, mille kaasautor ma juba aastaid olen. Nii kirjutasin ka sellesse numbrisse loo. Ma tõesti südamest naudin kirjatööd ning erinevad väljakutsed on minu jaoks põnevad, ehk siis kirjutan erinevatel teemadel, ilukirjandus on siiski mu kõige lemmikum ja elulooraamatud jäägu elulooraamatute kirjutada, mina teen seda äärmisel juhul, näiteks kalli Ema elulooraamatu panin kokku. Aga palun ärge elulooraamatute tarvis minu poole pöörduge, neid ma ei kirjuta. Tõsi küll, ilmselgelt läheb ka üks mu käsil olevatest raamatutest selle kategooria alla, aga seal ma panen rõhku siiski tervisele oma tervisest lähtuvalt, jagan nõu kuidas ja mida teen või tegin mina,et saada rasvummistõvest võitu, sest seda see ülekaal ju otseselt tähendab. Aga raamat minu teekonnast ilmub ehk aasta pärast, hetkel tegelen küll veel mõne käsikirjaga jne... ei hakka pikemalt pajatama. Kui sa arvad, et vajad, et kirjutaksin näiteks Nelli Teatajasse või mõnda ajakirja, võta minuga ühendust juba täna. Aitäh! 18. november 2022.a. Vana-Rääma.
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbsHiPBbTZ6XXQzacv5v4gSgrxLMBUlKkj1xCgL1ofZaKTdB9tdAPghZxrEld3NXERFpoQv-vuxcllBqeaIEiP8CHd23HNzHmML0cEiq5fh4v0GQx4PfiLk_fyn4euAqcKApuY0FkdTI3Xd-1sw8mPpbIa2jP5viwIl6Tm9wePF2fsZW_2p4-350Lk/s4128/NELLI4.jpg" style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; ">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar