teisipäev, 8. november 2022

Käib töö ja hobi koos

Jah, juba aastaid käivad mu tööd ja hobid käsikäes ning ma naudin mõlemat 100%. Ise armastan öelda ja mõelda, et mu prioriteedid on paigas, elan oma elu ja täpselt sellist nagu soovin. No üks oluline samm on veel astuda ja selle teekond on teada, juba homme liigun sellel teel, aga sellest kõigest kirjutan kunagi hiljem, siis, kui on õige aeg. Las ma olla ja jääda salalikuks. Ja ega ma eraeluliselt kõikidest asjadest ka ei blogi, sest midagi suisa peab jääma vaka alla, midagi, mida maailm teadma ei pea, mida ... Aga see selleks. Täna käisin kallist Sirjest artiklit kirjutamas. Õigupoolest sai lubatud juba ammu, aga nii mõnigi artikkel ja muu töö on koroona taha takerdunud ja ma pole eriti ise aktiivsust üles näidanud, siin tuleb taas see -iga asi omal ajal - mängu. Nii ongi. Sirje lugu ilmub ajakirjas Müstilised Lood, aga ma veel ei julge öelda milises numbris, aga tuleval aastal kindlasti. Sellel aastal on ju veel vaid detsembrikuu number ilmuda jäänud. Igal juhul hakkan vahetult peale blogimist sellega tegelema. Aitäh meeldivate tunnikeste ja külalislahkuse eest, hea Sirje! Uute kohtumisteni ja suhtlemiseni! 8. november 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar