esmaspäev, 28. november 2022

Rada 295. päev

Olen, olen rõõsa pärast 5,2 km ja ligi 9000 sammu. No osad tänava äärsed kõnniteed on lund tulvil, sestap annab ronida. Õnneks siiski enamus on kõnniala lumest suht prii. Täna liikusime Voorimehe lõppu, sealt mööda kergliiklusteed tagumisele ristmikule, kuskohast on 3 km lennuväljale, aga me otsustasime keerata sealt paremale ning võtsime suuna Tallinna mnt Selveri poole, aga mingilt maalt pöörasime tagasi, sest seal on lage ja jube vastik tuul hakkas kulmu nõeluma. No ennast tuleb hoida, sest alles reedel hommikul ärkasin hääletuna ja kahel järgmisel hommikul domineerisid minu meeshormoonid, sest kõnelesin tõesti nagu mees, Germol lõbu laialt ... Aga kuna täna oli meil alates kell 15.00-st plaaniline elektrikatkestus ning mina juba nii kosunud, et suutsin üle nädala rajale mina, siis me läksimegi. Igal juhul koju jõudes, pisut enne kella 17.00 oli elekter juba tagasi. Muide, seal Härma taga asuval jalkaplatsil käis vilgas jalgpallimine, hämmastav. Aga meie oleme ikka rõõmsad, joome oma igapäevast raviteed, mis koosneb seitsmest ravimtaimest ja olgu öeldud, et mina joongi üldiselt oma (no kallis kooliõde toob ikka ka) korjatud ravimtaimdest teed, üliharva poest ostetud teed ka. Igal aastal kui esimene lumi maha tuleb (pagan, sellel aastal jäigi!) hakkame me raviteed joooma ja aprilli lõpuni välja, aastaid juba nii. See on parim ravim kui mõni .. jah! Mis siis veel. Ahjaa, täna andisn ka ühe inteka ning millalgi tuleb ka fotosessioon, iga asi omal ajal. Aga olen pisut ikka põnevil ka. Hommik algas küll ebameeldivate uudistega, sest kahjuks leidub ka ilmas inimesi, kes arvavad, et nad võivad teiste elu elada ning oma lemmiktegevust tehes ehk alkot tarbides ja luulusid kogedes valetada kõike, mida sülg suhu toob. Küll saadab ta teisele naabrinaisele lastekaitse koju, küll loomakaitse. Täna sain teada, et ma pidavat kellelegi Taavile, Tõnule või Reinule tonna võlgu olema :D Nii, et Taavid, Tõnud ja Reinud, andke mulle ka teada, ma küll ei tea, pole eriline laenaja ka omast arust :D Ühesõnaga jumal temaga, kõik mida halba teeb mulle ja mu lähedastele (on ka Germle teinud) saab tagasi, mul on toimiv kaitse peal, ega siin muudmood ei saagi enam. Aga lõpetame ikka blogi positiivselt. Meie tunneme ennast hästi ja kõigil mu lähedastel läheb ka hästi, see ongi kõige olulisem siin elus. Soovitan teil ka revideerida kasvõi fb sõbralisti, sest silmakirjalikkust ja kurjust liigub paraku igal sammul, tuleb ära tunda kes on su sõbrad ja kes mitte. Õnnelikku alanud advendiaega ja olge terved! 28. november 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar