laupäev, 13. august 2022

Viimast korda Valgerannas sellel suvel

Just, just, mina käisin viimast korda sellel aastal Valgerannas. Lihtsalt nii võrratult ilus suveilm on, Valgeranda saab endiselt veel bussiga (kuni 20. august) ja ega autodele parkimisruumi täna ei olegi, isegi metsa äär on neid täis, parklas on tühjad vaid invaliidide kohad. Meres käisin mina üksinda, sest Germo ei tohi, 7 päeva on tal anitibiootikume vaja võtta ja Maarja ka ei saanud tulla. Vesi on fantastiliselt soe, mitte supp, aga paras, nonii 20-21 sooja on ikka vast. Võluliivadega Valgerand on imeline koht Pärnu lähistel (nüüd juba aastaid kuulub Pärnu linnale), soovitan sinna minna kõigil, kellel on vajadus vette saamise järele. Ma Pärnu keskranda ei üritagi, ilmselt on seal täitsa hullumaja täna. Ja jõgedesse ja järvedesse mina ei soovita, sest ma olen 100% mereinimene, ilma mereta elu ette ei kujuta ka mitte. Aga paraku pean nüüd järgmist suve ootama jääma, kuid õnneks on sellel aastal palju kordi meres käidud, olen rahul. Nii vähe ongi õnneks vaja, kasvõi pool tunnikest mere rüpes ja kuna meri ja värske õhk on mu ravimid, siis on mu testosterooni tase nüüd laes :) Olen õnnelik! 13. august 2022.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar