neljapäev, 18. august 2022

Väike jalutuskäik mõnusalt kuumas suves

Täna käsime jalutamas. Õigupoolest käisime jalutamas kahel korral. Hommikul kella 11.00 ajal ja õhtul ka. Mitte kepikõndimas. Vara veel. Ja väikese istepeatuse tegime Nooruse Maja ees ning käisime ka lõuna paiku ämmal külas, nagu ma fb-s juba mainisin. Need tomatid, neid sööks, aga ...Kokku jalutasime 4,5 km. 3 päeva sai täna operatsioonist mööda, enesetunne on ülihea ning olen juba 9 kg kergem. Ei teagi mis saama hakkab, sest juba nüüd ei suuda ma paigal püsida. Olen tohutult tänulik kogu Fertilitase haigla töökale kollektiivile, kes andsid mulle tagasi mu tervise. Eriti tänan oma raviarsti, dr. Ilmar Kauri, kelle positiivne enegia on juba omaette fenomen. Tänan ka Hedi, Jaanikat, Juliat, Bijut ja kõiki teisi Fertilitase Erakliiniku kirurgia osakonna töökaid hingega töötavaid inimesi, kellega mina kokku puutusin. Ma pole elus enne nii head suhtumist ja hoolimist tunda saanud, ausalt. Olen teel oma unistuste poole ja astun suurte sammudega. Mul algas uus elu. Need , kes on mu elus, need jäävad. Negatiivsusel ma oma elust osa saada ei luba. Olen õnnelik, armastan elu, ennast ja teid, mu kallid lapsed, Urmas ja ämm ja kõiki sõpru, kes te olete olnud mulle nagu pere eest. Sellise pere eest, millist olen endale kogu elu igatsenud. Olge kõik õnnelikud ja ausad, nii on ka teie ümber sarnased inimesed. Aitäh! 18. august 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar