neljapäev, 4. august 2022

Erika Salumäe "Dialoog"

Täna esitlesid Tallinnas Viru Keskuse Rahva Raamtus Erika Salumäe raamatut "Dialoog" nii autor ise, kui ka toimetaja ja kirjastaja Kerttu Rakke. Oi, ka minul oli võimalus koos Erikaga läbi Facebooki see teekond kaasa teha. See oli tohutult põnev ning raamatut ootasin ka ammu. Ehkki see ilmus juba mõne aja eest, sain ma raamatu omanikuks täna ning loomulikult läheb ka see mu eriliste raamatute riiulisse, sest sinna lähevad vaid autogrammidega ja pühendustega raamatud. Väga äge esitlus oli, superhea aura oli õhus. Ja see sünergia autori ja toimetaja vahel, see on ka väga eriline. Tundes neid kahte naist siis julgen öelda, et nad mõlemad on väga otsekohesed, ausad ja ka hea huumorisoolikaga. Kujutan juba ette kuidas raamatu koostamine käis, millest ka Kerttu pajatas. Oleme meiegi Erikaga üle 4 tunni telefonitsi suhelnud ja aeg on lausa kätte kadunud. Nii põnev, nii põnev! Aitäh, tüdrukud! Ahjaa, jään nüüd seda järgmist raamatut ootama, teie teate millist ;) Meiega juhtus veel selline apsakas, et jäime Viru Keskuse lifti kinni ja ma muretsesin rohkem Germo pärast. Telefoni kõne peale ei reageeritud ning lõpuks saime mingi valemiga lifti tööle nii, et sõitsime 0 korrusele ja sealt õnnestus lõpuks läbi mitme ukse vabadusse pääseda. Õnneks tuli üsna varsti Boldi takso ja me olime päästetud :) Juhtub. Tagantjärele naljakas isegi. Maarja tegi liftist foto, sest minu telefonil jooksis täna juhe kokku, vaatan mis teha annab, tahaks ju ikka hetki jäädvustada. Aga kodus me oleme kenasti, Pärnus tagasi. Oli hingekosutav päev. Väikse videojupi lisan ka ajajoonele. Ahjaa, bussis lugesin lausa 88 lk läbi ning lugedes avastasin äkki Camino de Santiagole sarnase märgi bussiistme katteriidelt. See vist on mingi märk mulle? :D No igatahes ehib mu külmkappi samasugune magnet, mille Erika mulle Caminolt kunagi tõi. Olen siiani tänulik. 4. august. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar