esmaspäev, 22. august 2022

Käisime maal

Miks just selline pealkiri? Miks mitte Pärimusromantika? Aga sellepärast, et pärimusromantikat pole olemas ja tänaseks olen saanud mitmelt pärimuskultuuriga tegelevalt inimeselt vastuse, et selline sõna nagu "Pärimusromantika" on üks suurimaid möödalaskmisi või keelevääratusi viimasel ajal. Sellel sõnal pole kaalu, nii ilmselt jäi Lindil toimunud pärimusfestivalile (minu nimetus) tulemata palju inimesi. Juba olen saanud ohtralt tagasisidet, et kus ja mis ajal see üritus (või sündmus) toimus, pole mingitki infot. Nagu ka mõned kohalikud kurtsid info kättesaamise üle. Aga katsu sa korraldajale öelda, pole võimalik, ajab sõrad vastu ja tembeldab sind tontteab kelleks. Silmakirjalikkust ma vihkan, inimesi, kes näo ees teevad head nägu aga selga pöörates tambivad sind mutta ja võtavad isegi õiguse sinu isikliku raha paigutamise suhtes. Aga see on teine teema. Iga inimene on su elus nii kaua kui olema peab, kui ikka tajud, näed ja tunned, et ta ei ole nn sinu inimene, pole mõtet teda enda elus hoida. Ma tõesti vihkan valetamist ja inimesi, kes vaatavad sulle suurte ja /omast arust/ avalate silmadega otsa kuid ... Aga las ta jääb. Soovin kõigile head! Niisiis, meie kallite sõpradega tõesti käisime maal. Kallis sõbranna Tiina ajas meid Germoga kodust välja ja vedas kaasa, sest tema osales sealsel sündmusel. Mina omakorda ajasin kalli sõbranna Gaudi kodust välja ja nii me ühiselt sinna kõik sõitsime. No kallid Sirje ja Antonina olid ka kohal ning eelmisel aastal jõusdin ma samale üritusele just tänu Antoninale, kes keeldus algul sinna ilma minuta minemast ning vedas kaasa ka veel Tiina. Seltsis on ikka segasem. Aga vahe on selles, et eelmisel aastal oli üritusel ka õhtujuht, üks tugevamaid õhtujuhte üdse, keda mul on au tunda ja keda ka juba sõbrannaks pean. Pille Amur lükkas toona jõuliselt väeke päeva käime ja vedas seda võiduka lõpuni, ning Thor oma trummiga jne ... Eda telk oli ka rahvast tulvil. Tiinast rääkimata ning Antonina seal koolihoone ülemisel korrusel oli ka tööga väga hõivatud. Aga sellel aastal ütlesid paljud tulijad millegipärast ära. Miks? Mina tean, aga ma ei hakka avalikult sotsiaalmeedias seda lahkama. Kes teab ja näeb see teab. Nii olgu ja nii jäägu. Aga siin tuleb taas mängu see negatiivne energia, mida paljud ei talu, aga millest nii mõnigi aru ei saa, sest ta raiub õigusele ja õiglusele vastu, materdab sind maamutta jne... Näeb pindu teiste silmis aga oma silmis palki ei näe. Muutusteta. Aga jah ... No Merca on viimasepeal, need laulud ja pärimus, aga õhtujuhist oli suur puudus. Inimesed tulid, vaatasid, et midagi ei toimu ja lihtsalt lahkusid, infot oli vajaka, keegi ei teadvustanud päeva vältel toimuvat ning nõutu külaline tegi tiiru, vaatas kuidas Errol Vares eemal koos abilistega higistamistelki kokku meisterdas ning pmst oligi kõik. Paljud ei teadnud isegi seda, et nn lehtlas Sirje kaarte paneb ja keegi sealsamas kardinate taga masaaži teeb. Paljud ei teadnud, et Tiinal on hoone ülakorrusel järjekord uksetaga, et Antonina oli telgiga peidetud väga halva energeetikaga kohta - kuuri taha ... Aga õnneks tajusime me koos Tiinaga ära, et sellises negatiivses õhkkonnas on võimatu olla, Tiina hakkas kaitse ja saatanlikust energiast tulvil asukohta puhastama, inimesi puhastama ning palus mul endale toeks olla, nii me koos Antoninaga olimegi. Antonina ja Sirje tõid veel trummid ka, Tiina trummis minu trummiga, seega ma nautisin. Ma nägin kuidas teatud inimeste kohal hõljus negatiivse energia pahvakas ja kuidas Tiina selle minema saatis., Võimas! See oligi päeva kõige õilsam ja suurem teguviis, lisaks Merca mõnele loole ja Erroli higstamistelgile ning Antonia korraldatud äratajumismängule. Muide, Tiina peatus kõige kauem nende ees, kellel oli ülekaalus negatiivne energia või muud mured. Minust möödus ta kohe, palun, sina, kes sa valetad ja väidad, et ta minu ümber tiirles, mõtle ometi mida sa suust välja ajad! Vähemalt 15 inimest oli kohal ja nägi kelle ees ta peatus ja nuttis ja .... Kordan, ma armastan elu ja sõpru, neid ägedadi inimesi on mu ümber palju, aga ma vihkan valetamist ja silmakirjalikkust, eriti kui seda kõike omab inimene, keda tunned lapsest saati ja keda oled sõbraks pidanud. Sain nüüd välja kirjutatud. Armastan teid mu lugejad, ja minuinimesed, kes te kogu aeg mu jaoks olemas olete! Tõesti, tänu teile ma tervenen operatsioonist kiirelt ja tunnen ennast väga hästi ja mis põhiline, ma tunnen õlgu, kelle või mille najal vajadusel nutta. 22. august 2022.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar