teisipäev, 9. august 2022

DIALOOG - Erika Salumäe

4. augustil esitles olümpiavõitja Erika Salumäe Viru Keskuse Rahva Raamatus oma raamatut "Dialoog," kuhu ka meie kohale sõitsime. Erika esitles seda koos raamatu toimetaja ja kirjastaja Kerttu Rakkega, kelle käekiri on mulle väga tuttav ja julgen öelda, et Kerttu on üks mu lemmikkirjanikest Eestis. Tema koostatud ja toimetatud tekstid on täpsed, vürtsikad ja professionaalsed. Ütleks lausa nii, et Kerttu käekiri on tuntav, eristatav, ka ilukirjnduslikke lugusid lugedes. Vähemalt mulle. Nii tore on teada, et Erika enda Camino raamatule nii hea toimetaja ja kirjastaja leidis. Aastate eest oli võimalik ka minul kaasa elada Erika Camino teekonnale, mida ta ka sotsiaalvõrgustikus sõpradega jagas. Väga vapper naine! Raamat on ka ülihea, nagu oleks (taas) ise selle teekonna kaasa teinud. Tollesse aega jäävad ka meie mitmetunnised telefonivestlused (enne Caminot ja pärast) ning kalli Erika kingitud ninnid-nännid (Camino teemalised) on mul siiani alles ja au kohal, kuhu läheb ka see raamat - eriliste raamatute riiulisse - sest on pühendustega. Olen uhke, et olen selle raamatu omanik! Lugege teie ka, saate põnevuse osaliseks! Raamatu tutvustus Apollo raamatupoes on järgmine : Öeldakse, et teel olemine on toredam kui kohale jõudmine. Rännak iseenda juurde ja iseendaga ei lõpe õnneks kunagi, ent teel püsimiseks ja edasijõudmiseks on vaja nõuandeid. Kellelt küsida? Filosoofid on tubased tegelased, joogagurud hoiavad meele liiga vagurana. Kuidas elada oma rahutu minaga, endale väljakutseid esitada ja iseend ületada, kuidas oma keha kohelda ja asju võimalikult lihtsana hoida, teavad vähesed – näiteks tippsportlased. Erika lugu tema teekonnast Camino de Santiagole on omamoodi tahte triumf, kummardus inimvõimetele. Imetluseks ja innustuseks kõigile, kes endasse veel piisavalt ei usu. 9. august. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar