neljapäev, 30. september 2021

Jaansoni rada 225.+ Suplus 2.

Nii! 6,2 km kepikõnnitud ja suplus nr 2 tehtud. Täna on ilm päris tuuline, vähemalt Pärnus. Plaanisin muuli juurest vette minna aga seal pole pinki ja Naisterand on ahvatlevam, nii me sinna kõndisimegi, mööda tuulist rannariba. Mõnus! Üks ekskursioonigrupp oli ka, aga nad hoidsid oma päid kinni et tuul minema ei viiks :) Mul meeldib torm ja raju. Laine oli vägev, viskas vulpsti keha märjaks ja tuul tegi naha ikka väga punaseks. Aga mul oli talvemantel seljas seega mingisugust külma ma ei tundnud. Lisaks hakkab hoopis tagasi kepikõndides liiga palav, energiat on ülearu palju ja enesetunne selline et tahaks või puu otsa ronida :) Kas ma soovitan minna ujuma? Ma ei soovita minna nendel kellel on immuunsus olematu, ehk siis vaktsineeritutel, koroonat põdenutel ja neil, kes tuult ja külma vett ei talu. Mina pole 2 ja pool aastat isegi nohus olnud, pole vaktsineeritud (ei kavatsegi!), pole koroonafoobik (ei kanna ka maski) ja üleüldse söön kindlatel kellaaegadel, liigun ja panen igas mõttes oma tervisele rõhku. Tegelen Reikiga, ei tarbi alkoholi, ei suitseta (juba kuues kuu läheb suitsuvabalt). Need suitsust loobumisega tagasi tulnud kilod tuleb ju uuesti minema visata. Sven, sind oli rannas palju :) No igaljuhul mu enesetunne on ülim, romaan hakkas ka juba peas edasi jooksma, kibelen kirjutama. Seega sain ka inspiratsiooni. Olgem ikka terved ja õnnelikud! 30. september. 2021.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar