reede, 7. mai 2021

ROHELISTE SILMADEGA MEES - Margit Peterson

Vahepeal peab raamatublogi ka täiendama, olgu selle põhjuseks kasvõi omaenda raamat. Nagu ikka, loen ma ka enda raamatud valminuna läbi. Kõik tundub kuidagi teistsugune, päris. See on hea tunne. Uskumatu, leidsin isegi ühe tähevea!:) Mul on tegelikult väga head toimetajad, selle raamatu toimetas Irene Õmblus, kellega koostöö sujub meil kenasti. Olen väga rahul. Antud raamat on mu neljas novelli- ja lühijutukogumik. Pakun põnevust. Ausalt öeldes oli endalgi põnev lugeda sest osade jutukeste kirjutamist ma peaaegu ei mäletanudki, just neid nn viimase minuti jutukesi, sest teen mitme ajakirja ja ajalehega koostööd ehk olen kaasautor ning on tulnud ette just neid viimase minuti kirjutamisi, kui mõni autor pole saanud oma tööga ühele poole või on mingi teine põhjus või võimalus. Jah, need jutukesed on läbi paari viimase aasta ilmunud ajakirjades "Müstilised lood" ja "Saatus & Saladused," sestap jooksebki müstiline joon läbi. Mõlemad ajakirjad on selle joonega ning mina ka, sestap see koostöö on mulle sobiv. Paar raamatut on veel vaid järgi. Kui sul on huvi, võta minuga ühedust juba täna! Aitäh! Rahva Raamatu lehelt: Käesolev novelli- ja lühijutukogumik on sarja neljas raamat. See on mõtteline järg varem ilmunud kogumikele "Virtuaalmees" (Kentaur 2015), "Röntgennägemisega mees" (Kentaur 2017) ja "Mustade silmadega mees" (Hea Tegu 2020). Kõik raamatus olevad jutukesed on avaldatud ajakirjades "Müstilised lood" ning "Saatus & Saladused", mille kaasautor kirjanik pikki aastaid juba on. M. Petersoni lood on realistlikud, kuid neis ei puudu ka müstika. See on läbiv joon autori loomingus ja tema enda loomuses. Iga teos on looja nägu, kuid kindlasti leiab igaüks ka oma elust sarnaseid juhtuisi. Autorit inspireerib Eesti inimese elu, küllap sellepärast on tema lood ka lugejate seas hinnatud. 7. mai. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar