pühapäev, 2. mai 2021

Rada 195.päev

Ilusaid ilmasid tuleb ära kasutada. Jõudsime mõne aja eest rajalt. Ikka tasa ja targu, et üle ei pingutaks. Nii me 5,7 km täna kepikõndisimegi. Oleme rahul. No ei saa mitte jätta kiikamata Kaluriküla poole ehk siis Sauga mõisa (varemete) poole, kui juba Ülejõe linnaossa satud. See teekond sinna on nii imeline, teekonna lõpus oleks nagu lõke olnud, päike loojus. Nagu valgus tunneli lõpus. Sama nägime koju jõudes, kus allee lõpus paistab valgus ja see valgus on juhtumisi meie armas kodumajake. Jah, ma olen hoogu sattunud. Aga ma otsin asendustegevust ja just seda tegevust tihedamini harrastades hoiame mõlemad oma immuunsust tugeva ja tervena. Hommikul Urmasele naersin et ma olen nüüd kõigist kolmest pahest prii, ei tea kuhu edasi :) Ei joo, ei suitseta, ei vaata võõraid mehi. No eks mul ole mõni pahe ikka tagataskust võtta veel, aga need on minu pahed, teistega jagamisele ei kuulu. Oleme terved ja ikka õnnelikud! 2. mai. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar