kolmapäev, 5. mai 2021

Rada 196.päev

Niikui niuhti jälle rajal kepikõndimas käidud! Täna valisime taas teise teekonna et oleks huvitavam, ei tüdineks. Kuigi see Sauga mõisa poolne piirkond meeldib mulle rohkem. Aga kepikõndisime mööda Tallinna maanteed ikka pealinna suunas ning kahe kilomeetri pärast keerasime Kuldse Kodu ette ja sealt edasi Raba tänavale, kus ma alati ennast koduselt tunnen, lapsepõlvemaa. Ja siis mööda Rääma tänavat Vana-Rääma tänavale tagasi. Kokku näitas telefoni pedomeeter 5,7 km. Piisav teekond et ennast taas hästi tunda. Ja tõsi ta on, ma ikka veel treenin talvemantlis, liiga külm kevad on. Ja endiselt teevad hüppeliigesed haiget, kannatan ära. Täna sai 9 päeva ehk siis nädal ja 2 päeva suitsetamisest loobumisest ja nüüd on juba see hetk et ma ei taha suitsu haisu tunda, kuni siiani suits lõhnas minu jaoks. Mõnus on olla. Kui maski ette suruma ei pea, on enesetunne ülihea, maskiga ma hingata ei saa, juba isegi 5 minutine kandmine ajab köhima ja matab hinge. Aga me oleme ikka terved, olge teie ka! 5. mai. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar