teisipäev, 11. mai 2021

Jaansoni rada 197.päev

Käisime üle mitme päeva taas rajal. Alustasime Tallinna maanteelt, kulgesime üle Noorte väljaku, Uus-Sauga tänavalt Jaani, sealt Railiga lobisema, edasi mööda jõeäärt ning kokku tuli kõigest 3,7 km. Täna oli meid rajal 5. Ma ei tea mis mu hüppeliigestega on, kopsumaht alles jah taastub teatud asjast aga hüppeliigesed ei lase liikuda, minu jaoks on see 3,7 km ka juba enese ületamine, kuigi paari aasta eest ei olnud 18 km kepikõndida ka mingisugune probleem. Jah, ma enne määrisin hobukastani tinktuuriga ja masseerisin. Juba 2 nädalat ei suuda ma korralikult liikuda, just hüppeliigeste pärast (see algas peale suitsust loobumist). Tekib tunne nagu tahaks kontsa alla, kõrget kontsa. Muidu on raske astuda. Loodan siiralt ei mu hüppeliigesed taastuvad ja ma suudan taas pikki kilomeetreid kepikõndida. Isegi nägu ühel pildil reedab mu olekut, pilt ju ei peta. Aga muidu on kõik kenasti, ei kurda, ei suitseta juba üle kahe nädala, kuigi möödunud öösel unes suitsetasin aga ärkasin kohe ja õnneks oli see uni :) Oleme terved! 11. mai. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar