kolmapäev, 19. mai 2021

Jaansoni rada 201.päev

Täna võimaldas ilm meil rajal käia. Eile õhtul muudkui sadas ja sadas, jäigi 1 päev kepikõndimata. Olen nüüd nagu sõltuvuses, liigesevalu on, tänu liikumisele, kadunud ja üha kibelen kepikõndima. Ja ega Germolegi see vastumeelene ei ole. Aga igaks juhuks me pikemat teekonda ette veel ei võtnud, aega ju on, kiiret ei ole. Läbisime taas 4,3 km. Enesetunne on superhea. Jõe ääres olles tekkis juba tahtmine vette minna, aga ma ei ole jõeinimene, olen mereinimene, seega minemine jäi vaid mõtteks. Kannatan veel natuke, kui merevesi on juba 17, võin minna. Ja Vana-Pärnu ranna veepiirini on meie kodust täpselt 3 km, alles hiljuti mõõtsin ära. Selleks ajaks kui suplema saab, on ehk rütm juba veel parem, ehk on siis just see 6km paras maa sportida. Ujuda ma ei oska aga vees mul olla meeldib. Aga mis seal ikka, oleme ikka terved ja õnnelikud! 19.mai. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar