pühapäev, 16. mai 2021

Jaansoni rada 199.päev

Tulime hetk tagasi rajalt. Kui ma siin paar päeva sealt ennast eemale hoidsin, oli mul ka põhjust aga nüüd tuleb halastamatult trenni tegema hakata, igal õhtul vähemalt mõned kilomeetrid, nagu täna, kepikõndisime 4,6 km ja rohkem ma eriti ei julge sest liigesevalud on jubedad. Täna ma sain ka teada mis seda põhjustab, astusin üle mitme nädala kaalule ja ....kahjuks olen selle (homme saab 3 suitsuvaba nädalat) kolme nädalaga päris mitu kilo juurde võtnud, raske on. Igas mõttes raske. Ja eks riiete järgi sain juba enne aru. Ühest pahest olen prii aga sellel on tagajärjed. Hea, et ma mingit tõrva ei tatista, nagu keegi millalgi mainis, pole mul ka söögiisu suuremaks läinud, toitun endiselt kindlatel kellaaegadel, sellel korral pole isegi suitsu isu olnud, muidu on ikka väga raske olnud maha jätta. Lausa võimatu. Jah, tunnistan, tunnen Anzori tuge. Tegelikult soovisin tollel korral 3 soovi ja pmst 2 neist on juba täide läinud, seega ...jään oma arvamusele truuks, mille ütlesin välja ligi kolme nädala eest," uskuge neid, kes teid tõeliselt aidata suudavad, ärge uskuge kurikeelset meediat!" Olen elav näide. Aga mis seal ikka, oleme terved ja õnnelikud! 16. mai 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar