esmaspäev, 17. mai 2021

Jaansoni rada 200.päev, juhhuuu!

4,3 km parema tervise poole on täna läbitud, juhuu! Lisaks on meil täna ka suur juubel - 200. kord rajal! Tõsi küll, vahepeal olingi liiga laisaks muutunud. Eile juba kirjutasin ka põhjusest ning mulle meenusid hea Sveni sõnad, millest mul paari aasta eest abi oli, need kõlasid umbes nii et liigesevalu vastu aitab trenn, aiatbki, juba teist korda kogen seda. Nii juhtuski paari aasta eest et Sven ajas lausa mind rajale ja ühel korral tuli ka kell 1 öösel minuga trenni. Ütlen otse: mul ei ole enam liigesevalu, nagu poleks seda olnudki! Jee! Tervitused sulle, Sven, oli tore ka sind üle pika aja trennis kohata! :) Nagu fb peatsis mainisin, ei ole mu blogi lugemine kohustuslik, kordan seda ka siin. See on puhtalt vabatahtlik, sest ega ka minu elulooraamat ei ole kohustuslik kirjandus. Ja sulle, kes sa mu postkasti mind sõimama tuled, on mul sõnum: "ole pai, vaata peeglisse, tee endaga vaherahu ja ela oma tusatuju mujal välja. Endasse uskumine on edu ja tervise pant!" Täna on tõesti emotsioonid laes, lisaks 200. rajajuubelile täitub õhtul 3 nädalat suitsuta ja nüüd ma juba enam harjumusest ka ei istu pliidisuu ette. Armastan! 17. mai. 2021.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar