reede, 7. mai 2021

MEENUTUSI LAPSEPÕLVEST. LINDA KAAS - Margit Peterson

Eile jõudis koju raamat "Meenutusi lapsepõlvest. Linda Kaas," mis kõneleb minu kalli Ema lapsepõlvest Koonga ja Lauaru külas. Ema sündis mul 1935. aastal ning tema lapsepõlv möödus karmil sõja ajal. Raamatus pajatab Ema selle aja elust, ilust kui ka valust. Tuli ka joosta ellujäämise nimel ning sesita püssitoru ees. Veidike on juttu ka Hirmus Antsust, kes Koonga mail, töötas, pesitses ja tegutses. Kes ajalugu tunneb, teab kellest jutt käib. Päris palju põnevat lugemist jagub sellesse õhukesse raamatusse. Eks Emal oli plaan veel juurde kirjutada aga kahjuks saatusel olid teised plaanid temaga. Aga olen üliõnnelik et selle raamatuga ühele poole sain, usun et nüüd on ka kalli Ema süda rahul. Aitäh Hea Tegu kirjastusele, kes võimaldas raamatu sünni Emadepäevaks. See ongi ülihea kingitus selleks päevaks. Aitäh, mu armas toimetaja Anneli Sihvart, kellega teeme ka juba pikki aastaid koostööd. Mina olen rahul. Ja Vallo Hallikule pirakad tänud! Veel vaid loetud arv raamatuid on mul kodus olemas. Kui soovid siis soovi ruttu. Aitäh! 7. mai. 2021.a. Vana-Rääma. Sündisin 1935. aasta 13. juulil Koonga külas Pärnumaal. Minu neiupõlvenimi oli Linda Kiisk ja mind kutsuti perekonnanime järgi Kiisuks. Hakkan ennast mäletama nelja-viieaastasest peale. Minu armas kodumaja asus maantee ääres. Mängisin lapsena koduõues, jooksin ümber maja koer Leo ja punase kassi Intsuga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar