reede, 29. september 2017

Jaansoni rada 72.päev


 Pärast kahepäevast kirjutamist tuli paus teha, ehk siis ennast liigutada. Ma ei suuda enam pikalt toas paigal olla, kuigi alles möödunud talvel tuli ette lausa 4 päevaseid tsükleid, mil ma õues ei käinud. No olin kirjutamisega nii ametis ja talv ei meeldi mulle, nii need kilod aina juurde tulid. Ma ju ei jaksanud eriti liikuda ka, hakkasin juba paarisajal meetril hingeldama ja tahtsin istuda. Täna on vastupidi. Läbisin 8 km ja istusin alles poolteist kilomeetrit enne raja lõppu.

 Mõnus ilm on, minge õue! Mu enesetunne on hea, gefilus joodud, lausa 2 klaasi, sest janu oli ja mulle see maitseb ka. Olengi enamasti ühe toidukorra päevas vahetanud gefiluse vastu ning seda just peale rajalt tulemist. Täidab kõhtu ja on kasulik ka.

 Esmaspäeval nägin nn rajametsas seeni, udulehtrikke. Aga siis ei olnud kilekotti ega ühtegi teist kotti ka kaasas ning minust need metsa jäidki. Täna võtsin spetsiaalselt kilekoti kaasa, et siis 2 ühes, tervisesportimine ja korilase kire rahuldamine. Aga võta näpust, udulehtrikud olid tänaseks vanad ja ussitanud. Pikalt on kuiv olnud ja sellepärast seened ussitavad ka rohkem. Ilmselt pole mõtet ka homme metsa minna, kui just öösel sadama ei hakka.

 Nüüd aga kohustuslik fotogalerii ja kirjutama.

vallatu kurv...
2 km läbitud...
loodus...
3 km läbitud...
mulle meeldivad kohutavalt kased...juba lapsepõlvest...
4 km läbitud...
vaid veidike sillani...
kalameeste paat podises jõel...
udulehtrikud...
esimene istepaus...
tüüne jõgi...

Olge mõnusad!


29. september. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar