pühapäev, 3. september 2017

Hoidised ja asjad...Mõtetega Portugalis, Portos!

järjekordne pangesalat...

  Viimased hoidiste sissetegemised on tehtud. Ei, mitte selleks aastaks, aga teisipäeval juba sõidan kodust minema ja naasen nädala pärast, siis tahaks ju veel seenele jõuda. Aga tänased hoidised on järgmised:

Pirni-õuna-meloni moos:

pirnid
õunad
melonid
suhkur
kaneel

 Mul ei olnud sidrunit kodus, oleks võinud seda lisada sest ülimagus tuli, aga siiski väga hea maitsega. Katsetage!

 Tegin järjekordse mögina ehk pangesalati valmis. Koostis:

seller
tomat
küüslauk
sibul
sinepiseemned
loorber
nelk
sool
suhkur
äädikas
pipar
toiduõli
till

 Hakkisin produktid tükkideks, lisasin maitseained ja panin kuueks tunniks tõmbama. Siis keetsin ja panin purkidesse. Purgid (koos möginaga ikka) kuumutasin üle, et pangesalat säiliks. Nii lihtne see ongi. Katsetage!

 Eile ilmus ajakirja "Saatus & Saladused" septembrikuu number. Sellesse numbrisse toimetasin muusikapedagoog Eve Pärnsalu luuletused. Ja nagu ikka kirjutan ma sellesse ajakirja ka lühijutte, ka seekord jutuke "Mustade silmadega mees." Head lugemist!

 Muidu kulgeb kenasti. Ootan juba reisi. Teisipäeval sõidan sõbranna juurde Tallinna ja sealt juba kolmapäeva varahommikul kulgeme kuuekesi lennukile mis meid Portugali, Portosse viib. Ootusärevus kasvab iga sekundiga ja see on ju veel mu elu esimene lennureis. Saan tiivad :) Kas kardan? Olen kõrgusekartja kuid ei oska hetkel karta, pigem olen ärevil sellepärast, et saaksin oma vajalikud asjad kenasti pakitud ja kohale. Eks ma katsun Portugalis ehk netti ka saada, kuigi pead ma ei anna. Aga fotoaparaat on kaasas ja pilte teen küll. Ehk isegi kirjutan midagi...Igal juhul olen õnnelik ja tänulik kallile Maarikale kes selle reisi mulle võimaldas. Aitäh! Kui pärisausalt öelda siis võtsin mitu aastat hoogu. Ja nüüd ma lähen. Lendan ära. Lehvitan teile ülevalt.

 Kohvri ostsin ka ära, päris enda oma nüüd olemas, küll pisike käsipagas aga ikkagi. Ma ju elama sinna (veel!) ei plaani minna ning mõttetu on poolt elamist kaasa tarida. Vahetuspesu ja hügieenitarbed ja...kogu moos!

 Nüüd aga fotogalerii, nagu ikka:
luuleveerg. Eve Pärnsalu

Mustade silmadega mees...
E.P. luule
Eve Pärnsalu
selle kuu numbrid...
läheb moositamiseks..
omas mahlas moos läheb keema...
4 purki moosi juures...
pangesalati kuumutamine...
ja mõni purk pangesalatit taas varasalves juures...
omaenda käsipagas mid akohekohe täitma hakkan..


3. september. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar