laupäev, 17. veebruar 2024

Jaansoni rada 439. päev

Tuule ja vastiku lumesaju pärast liikusime siiski Ülejõe rajoonis ja sealt edasi Vana-Pärnu Maksimarketisse komme ostma, sest mul peavad need kodus olema. Kokku kepikõndisime täna kõigest küll 6,6 km ja 11 000 sammu aga vajalik vahemaa on läbitud. Vana-Pärnu ja Sauga vahelisel teel, seal linna äärel, hakkas vahepeal nii vastikult sadama, et mul oli vist lumehang ripsmetel. Aga maapind on vast juba kuigivõrd soe, sest lumi maha püsima ei jää ning õnneks seda enam eriti Pärnus polegi. Oleks aeg ka juba kevade poole astuda :) Saab vähemalt liikuma. Aga mis seal ikka, tuleb ahi ära kütta ja õhtul hakkab Eesti laulu finaal peab teleka ette kobima. Möödunud öösel magasin pikalt, eelneva öö tunnid magasin ka tagant järgi. Ma magan 8-8,5 tundi, ärkan automaatselt, kui need tunnid täis saavad, kui just mõni häiriv tegur enne äratust ei tee. Aga mu magamiskellaajad on hoopis teised ning painduv töögraafik lubab neid nihutada. Olen hommikune magaja. Eluaeg olen olnud. Öösiti võin vabalt magamata olla, aga viimastel aastatel kutsun ennast väga korrale, olen suhteliselt režiimis. Mis seal ikka, kohe saan blogitud ja muud toimetused ootavad. Muide, tursamaksa salat on väga hea ja tervislik, tegin selle oma nägemise järgi, aga Helle retsept on mul ka olemas ning Leinit tänan mõmmisüdame ja pohlamoosi eest! Liikuge ikka teie ka, onju? ;) Tervist! 17. veebruar 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar